Saldeo

Obieg dokumentów Saldeo SMART

 

To więcej niż zwykły obieg dokumentów. To dopasowane do potrzeb firmy narzędzie, które na każdym etapie wspiera działania jej pracowników.

Saldeo SMART dla biura rachunkowego

Platforma dla biur rachunkowych z programem do odczytywania papierowych i elektronicznych faktur oraz komunikacji z klientem.

Saldeo SMART dla firm

Aplikacja, która łączy inteligentny obieg dokumentów z programem do automatycznego odczytywania danych z faktur.

Saldeo dla firm

Innowacyjne podejście

Praca z dokumentami bez konieczności ich ręcznego przepisywania, bez wersji papierowej. Aplikacja pozwala na pracę przy dużym rozproszeniu zespołu.

Elastyczność i wygoda

System umożliwia tworzenie obiegów wielu typów dokumentów, z możliwością ich samodzielnej zmiany i szybkiej rozbudowy.

Ewolucja księgowości

Dzięki sztucznej inteligencji i szybkiej kategoryzacji system automatyzuje proces księgowania.
}

Krótki czas wdrożenia

Analiza

Jeśli w Twojej firmie gubią się dokumenty – mamy na to radę!

Pakiet Saldeo SMART Obieg Dokumentów to sprawna digitalizacja dokumentów i skuteczne zabezpieczenie się w firmie przed utratą ważnych danych.
"

Usprawnienie procesów biznesowych w firmie.

Efektywny przepływ dokumentów to podstawa funkcjonowania każdej firmy i wzrost wydajności pracy jej pracowników. Pełna kontrola nad ułożeniem obiegu umożliwia precyzyjne ustalenie przebiegu poszczególnych procesów. Obieg dokumentów w Saldeo SMART jest dopasowany do potrzeb firmy, a każde wdrożenie jest traktowane indywidualnie.
"

Stały dostęp do elektronicznego archiwum dokumentów.

Dzięki przechowywaniu dokumentów w elektronicznym archiwum upoważnione osoby mają do nich dostęp zawsze i z każdego miejsca. Wystarczy komputer lub dowolne urządzenie mobilne z dostępem do przeglądarki. Łatwo i szybko można odnaleźć potrzebny skan bez konieczności przeszukiwania wielu segregatorów.
"

Optymalizacja kosztów działalności

Wdrożenie Obiegu dokumentów to nie tylko uporządkowanie pracy firmy i kontrola nad dokumentami. To przede wszystkim znaczące oszczędności, które wynikają z:

Braku konieczności utrzymywania i tworzenia wielu kopii dokumentów (dla różnych osób)

Szybkiego procesowania dokumentów

Lepszej kontroli kosztów wynikających z dokumentów (np. faktur zakupu)

Pakiety Saldeo SMART dostępne dla biur rachunkowych

Odczytywanie dokumentów

Aplikacja odczytuje skanowane dokumenty i automatycznie uzupełnia informacje z faktury. Pozwala to na wyeksportowanie ich do pliku i import w programie księgowym, jakiego używasz w swoim biurze.

NOWOŚĆ – teraz dostępne również odczytywanie wyciągów bankowych z formatu PDF.

Obieg dokumentów

Opcja dla wymagających. Stwórz indywidualny obieg dokumentów ze swoim Klientem. Nadaj właściwy kierunek dokumentom Twoich Klientów i zyskaj przewagę konkurencyjną na rynku. Elektroniczny obieg dokumentów w biurze rachunkowych to rozwiązanie także dla Twojego biura.

Komunikacja z klientem

Platforma do komunikacji Biura Rachunkowego i jego Klientów z programem do wystawiania faktur, funkcją automatycznego przesyłania rozliczeń księgowych oraz opcją prowadzenia KASY. To rozwiązanie dla Biura Rachunkowego, które chce ułatwić swoją pracę i zyskać pozycję lidera na rynku usług księgowych.

Komunikacja biura rachunkowego z klientem

Biuro rachunkowe

Nie trać czasu na wpisywanie faktur

Klient wystawia faktury w Saldeo SMART, co umożliwia ich zaimportowanie bezpośrednio do programu księgowego. SaldeoSMART współpracuje z ponad 20 programami księgowymi.

Zbierz dokumenty w jednym miejscu

Klient wystawia faktury, ale może także załączać skany dokumentów księgowych. W ten sposób powstaje baza dokumentów klienta, do której dostęp ma on i biuro rachunkowe. Wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu i są dostępne 24h/ dobę. Bezpieczeństwo i poufność danych zapewnia szyfr SSL, co sprawia, że elektroniczne archiwum dokumentów jest najlepszym miejscem dla danych klienta.

Zdobądź nowych klientów

Biuro korzystające z Saldeo SMART jest zawsze jeden krok przed konkurencją, ponieważ daje klientom dodatkowe narzędzie. Program do wystawiania faktur w ofercie to dodatkowa usługa dla klientów. Co więcej, aplikacja zmniejsza także ilość pracy biura, ponieważ pilnuje poprawności wystawianych faktur. Saldeo SMART to prawdziwy as w rękawie.

Zadbaj o wizerunek swojego biura

Saldeo SMART umożliwia obsługę klientów i oferowanie usług księgowych drogą internetową. W ten sposób jest bardziej dostępne i nowoczesne, jednocześnie zwiększając swój prestiż. Funkcjonowanie w sieci zwiększa bazę potencjalnych klientów i pozwalając na zdobywanie nowych.

Korzystaj z łatwości obsługi

Program Saldeo SMART jest wyjątkowo prosty w obsłudze. Wszystko czego potrzebujesz to komputer z dostępem do Internetu. Intuicyjny interfejs pozwala na natychmiastowe przejście do szybszej i prostszej pracy. Co więcej, klient może korzystać z programu bezpośrednio ze strony Twojego biura, co jest dużym ułatwieniem dla obu stron.

Klient biura

Program do wystawiania faktur i bezpieczne archiwum dokumentów 24h/dobę

W Saldeo SMART Klient ma możliwość wystawiania wielu rodzajów faktur (VAT, zaliczek, korekt …) i wysłania ich mailem bezpośrednio do kontrahenta. Dodatkowo archiwum dokumentów ze skanami zawsze jest pod ręką, a dzięki wyszukiwarce ich odnalezienie jest niezwykle proste.

Historia rozliczeń księgowych online

Biuro rachunkowe przesyła przez Saldeo rozliczenie każdego miesiąca. Dzięki temu tworzy się historia wyników firmy, należnych podatków oraz składek ZUS. Dodatkowo rozliczenie prezentowane jest na graficznych wykresach, które ułatwiają analizę.
Saldeo SMART pozwala na kontrolę płatności podatków i składek ZUS, a dzięki automatycznym przypomnieniom na maila, Klient nie spóźni się z wymaganymi płatnościami.

Przepływ dokumentów bezpośrednio do biura

Zamiast tracić czas na dostarczanie i odbieranie potrzebnych dokumentów z biura można automatycznie – a więc szybko i łatwo – przesyłać je między sobą za pomocą systemu. Przekazywanie dokumentów przez Saldeo SMART jest znacznie bezpieczniejsze niż klasyczną drogą mailową.

Baza dokumentów kadrowych

W Saldeo SMART jest wydzielona przestrzeń na dokumenty dotyczące pracowników (umowy, aktualne zaświadczenia, wnioski urlopowe czy badania). Biuro rachunkowe może załączać da pracowników przygotowane listy płac czy inne dokumenty. Dzięki temu są pod ręką 24h/dobę.

Bieżący bilans zysków i strat

System, w oparciu o faktury sprzedażowe i kosztowe, na bieżąco prezentuje Klientowi szacunkowy wynik jego firmy w danym miesiącu. Dzięki temu, w każdym momencie miesiąca ma wgląd w zyskowność firmy.

One Support to sprawdzony, doświadczony i skuteczny partner Saldeo. Wyróżnia nas doświadczenie obejmujące szerokie spektrum wiedzy, nie tylko związanej z systemami klasy DMS (Obieg dokumentów).

One Support Gotowy na zmianę?

Gotowy na zmianę?