Comarch DMS
Uporządkuj i zautomatyzuj procesy w firmie
Poprzez przeniesienie definicji procesów biznesowych realizowanych w Twojej firmie do narzędzia informatycznego,
zyskujesz ich uporządkowanie i automatyzację tych czynności, w przypadku których udział czynnika ludzkiego nie jest niezbędny.
Możesz usprawnić w ten sposób m.in. wewnętrzny obieg dokumentów.

Automatyzacja obiegu dokumentów
- Pełna obsługa korespondencji firmy, zarówno z poziomu systemu, jak i aplikacji dostępnej poprzez WWW,
- Przejrzysta struktura podziału dokumentów – ewidencja według dokumentów przychodzących, wychodzących, wewnętrznych,
- Możliwość przechowywania dokumentów w wersji elektronicznej – ochrona przed utratą danych
w przypadku zgubienia lub zniszczenia dokumentu papierowego, - Ręczne lub automatyczne przekazywanie dokumentów będących w obiegu,
- Graficzna wizualizacja ścieżek obiegu dokumentu,
- Automatyczne powiadomienia o nowym dokumencie przekazanym w ramach obiegu
(zadania w systemowej skrzynce pracownika lub terminarzu, bądź w zewnętrznej skrzynce mailowej) - Szybkie i sprawne wyszukiwanie dokumentów, dzięki możliwości oznaczania ich kodem EAN,
- Redukcja kosztów poprzez ograniczenie liczby tradycyjnych, papierowych dokumentów.
Modelowanie procesów biznesowych
- Analiza i projektowanie wewnętrznych procesów na etapie tworzenia ich modeli i przenoszenia ich do systemu informatycznego.
- Możliwość częściowej lub całkowitej automatyzacji zadań rutynowych nie wymagających decyzji ludzkich – stopień zaangażowania pracownika w tego typu procesy jest elastycznie definiowany na etapie tworzenia modelu procesu.
- Zapewnienie kontroli i przejrzystości działań zachodzących wewnątrz organizacji, dzięki dostępnej
w systemie skrzynce zadań przypisanej indywidualnie do każdego pracownika, - Ułatwienie egzekwowania zadań przydzielonych pracownikom, dzięki automatycznie generowanym przez system przypomnieniom.


Modelowanie procesów biznesowych
- Korzystanie z aplikacji na systemie operacyjnym Android oraz iOS.
- Pełna obsługa dokumentów zgodnie ze zdefiniowanymi procesami.
- Dostęp do zawsze aktualnej informacji na temat statusu zarejestrowanego dokumentu.
- Możliwość pracy z dokumentami z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
- Przypomnienia o dokumentach oczekujących na podjęcie decyzji.
- Intuicyjność aplikacji oraz łatwa obsługa za pomocą gestów na ekranie dotykowym.
- Zautomatyzowanie i skrócenie czasu pracy z dokumentami elektronicznymi.
- Przeznaczona dla osób często będących w delegacji, które muszą zatwierdzać ważne dokumenty.
