Comarch DMS

Uporządkuj i zautomatyzuj procesy w firmie

Poprzez przeniesienie definicji procesów biznesowych realizowanych w Twojej firmie do narzędzia informatycznego zyskujesz ich uporządkowanie i automatyzację tych czynności, w przypadku których udział czynnika ludzkiego nie jest niezbędny.

Możesz usprawnić w ten sposób m.in. wewnętrzny obieg dokumentów.

Automatyzacja obiegu dokumentów

  • Pełna obsługa korespondencji firmy, zarówno z poziomu systemu, jak i aplikacji dostępnej poprzez WWW,
  • Przejrzysta struktura podziału dokumentów – ewidencja według dokumentów przychodzących, wychodzących, wewnętrznych,
  • Możliwość przechowywania dokumentów w wersji elektronicznej – ochrona przed utratą danych w przypadku zgubienia lub zniszczenia dokumentu papierowego,
  • Ręczne lub automatyczne przekazywanie dokumentów będących w obiegu,
  • Graficzna wizualizacja ścieżek obiegu dokumentu,
  • Automatyczne powiadomienia o nowym dokumencie przekazanym w ramach Obiegu (zadania w systemowej Skrzynce
  • Pracownika lub terminarzu, bądź w zewnętrznej skrzynce mailowej)
  • Szybkie i sprawne wyszukiwanie dokumentów dzięki możliwości oznaczania ich kodem EAN,
  • Redukcja kosztów poprzez ograniczenie liczby tradycyjnych, papierowych dokumentów.

Modelowanie procesów biznesowych

  • Analiza i projektowanie wewnętrznych procesów na etapie tworzenia ich modeli i przenoszenia ich do systemu informatycznego.
  • Możliwość częściowej lub całkowitej automatyzacji zadań rutynowych nie wymagających decyzji ludzkich – stopień zaangażowania pracownika w tego typu procesy jest elastycznie definiowany na etapie tworzenia modelu procesu.
  • Zapewnienie kontroli i przejrzystości działań zachodzących wewnątrz organizacji, dzięki dostępnej w systemie skrzynce zadań przypisanej indywidualnie do każdego pracownika,
  • Ułatwienie egzekwowania zadań przydzielonych pracownikom dzięki automatycznie generowanym przez system przypomnieniom.

Modelowanie procesów biznesowych

  • Korzystanie z aplikacji na systemie operacyjnym Android oraz iOS.
  • Pełna obsługa dokumentów zgodnie ze zdefiniowanymi procesami.
  • Dostęp do zawsze aktualnej informacji na temat statusu zarejestrowanego dokumentu.
  • Możliwość pracy z dokumentami z dowolnego miejsca z dostępem do internetu.
  • Przypomnienia o dokumentach oczekujących na podjęcie decyzji.
  • Intuicyjność aplikacji oraz łatwa obsługa za pomocą gestów na ekranie dotykowym.
  • Zautomatyzowanie i skrócenie czasu pracy z dokumentami elektronicznymi.
  • Przeznaczona dla osób często będących w delegacji, które muszą zatwierdzać ważne dokumenty.
One Support Gotowy na zmianę?

Gotowy na zmianę?