System ticketowy BIOne OTRS/OTOBO
Poznaj nasze rozwiązanie – system ticketowy BIOne OTRS/OTOBO:
Liczysz czas wykorzystany na rozwązanie zgłoszenia?
Chcesz szybko rozliczać zaraportowany czas zgłoszeń?
Chcesz raportować czas umowy serwisowej?
Chcesz wiedzieć, które zgłoszenia oczekują najdłużej na rozwiązanie?
Chcesz wiedzieć, z którym produktem związanych jest najwięcej zgłoszeń?
Chcesz wiedzieć, kto rozwiązuje problemy najszybciej?
Dlaczego BIOne OTRS/OTOBO jest świetnym
systemem ticketowym?
Excel i tabele przestawne
Najlepsze narzędzie do analizowania danych w tabelach i wykresach przestawnych. Pozwala na szybkie zagłębianie się i eksplorację wiedzy, która pochodzi z danych. Idealnie nadaje się jako narzędzie zarówno dla podstawowych, jak i zaawansowanych użytkowników. Często jest również wykorzystywane jako źródło danych dla dedykowanych raportów o zaawansowanej logice biznesowej.
Raport i subskrypcja danych
Masz zaawansowane potrzeby raportowania, do których nie wystarczy Excel i tabele przestawne? Chcesz zautomatyzować proces wysyłki raportów do klientów? Chcesz automatycznie informować pracowników o zgłoszeniach, które wymagają podjęcia dalszych kroków? Chciałbyś mieć możliwość projektowania maili, które w przystępnej formie trafią do klienta? Chciałbyś własnymi siłami tworzyć dedykowane reporty, które byłyby wykorzystane w organizacji?
Te oraz wiele innych potrzeb, zrealizujesz dzięki wykorzystaniu Microsoft Reporting Services!
Dashboardy zarządcze – interaktywne odkrywanie danych
Ostatnim elementem systemu BI dla OTRS, są dashboardy zarządcze, oparte o Microsoft Power BI. Dzięki nim, możliwe jest interaktywne analizowanie i zagłębianie się w danych. Jest to idealne narzędzie dla kadry zarządzającej, za pomocą którego w prosty sposób możliwa staje się praca na danych o wyższym stopniu uogólnienia. Jednakże pozwala ono na zejście do poziomu nawet pojedynczego rekordu – jeśli będzie taka potrzeba.