OTRS Business Intelligence

OTRS Business Intelligence jest

świetnym uzupełnieniem systemu ticketowego.

 

Wierzymy w to, że nawet z najlepszego systemu można zawsze uzyskać znacznie więcej wiedzy, niż jest to możliwe przy standardowym podejściu.

Dzięki połączeniu elastyczności konfiguracji OTRS oraz Microsoft Business Intelligence, otrzymujemy niezwykły mix możliwości, w postaci dedykowanego systemu BI – hurtowni danych.

Jeżeli:

  • Liczysz czas wykorzystany na rozwiązanie zgłoszenia
  • Chcesz szybko rozliczać zaraportowany czas zgłoszeń
  • Chcesz raportować wykorzystany czas umowy serwisowej
  • Chcesz wiedzieć, które zgłoszenia oczekują najdłużej na rozwiązanie
  • Chcesz wiedzieć, który klient zgłasza najwięcej
  • Chcesz wiedzieć, z którym produktem związanych jest najwięcej zgłoszeń, np. gwarancyjnych
  • Chcesz wiedzieć, kto rozwiązuje problemy najszybciej
  • Chcesz wiedzieć, które zgłoszenia są ponownie otwierane przez klienta
  • Chcesz połączyć dane pochodzące z OTRS z innym systemem wykorzystywanym w organizacji

 

Musisz poznać nasze rozwiązanie:

system ticketowy BIOne OTRS!

 

Dashboard Power BI OTRS

Serce BI OTRS – baza OLAP

Dane pochodzące z systemu OTRS, podlegają procesowi oczyszczenia, przetworzenia i załadowania do struktury i formatu optymalnego dla hurtowni danych. W kolejnym etapie są przenoszone do bazy OLAP, w której są łączone w logiczne struktury. Dzięki temu poszczególne elemetny – Agenci, Tickety, Artykuły, Kolejki są ze sobą powiązane i mogą być analizowane równocześnie na wielu płaszczyznach.

Struktura wielowymiarowej bazy danych OTRS

Dzięki bazie OLAP, możliwe jest nadawanie uprawnień użytkownikom do określonych wycinków danych, np. do pojedynczej Kolejki, czy jednego Klienta.