OTRS Business Intelligence
OTRS Business Intelligence jest
świetnym uzupełnieniem systemu ticketowego.
Wierzymy w to, że nawet z najlepszego systemu można zawsze uzyskać znacznie więcej wiedzy, niż jest to możliwe przy standardowym podejściu.
Dzięki połączeniu elastyczności konfiguracji OTRS oraz Microsoft Business Intelligence, otrzymujemy niezwykły mix możliwości, w postaci dedykowanego systemu BI – hurtowni danych.
Jeżeli:
- Liczysz czas wykorzystany na rozwiązanie zgłoszenia
- Chcesz szybko rozliczać zaraportowany czas zgłoszeń
- Chcesz raportować wykorzystany czas umowy serwisowej
- Chcesz wiedzieć, które zgłoszenia oczekują najdłużej na rozwiązanie
- Chcesz wiedzieć, który klient zgłasza najwięcej
- Chcesz wiedzieć, z którym produktem związanych jest najwięcej zgłoszeń, np. gwarancyjnych
- Chcesz wiedzieć, kto rozwiązuje problemy najszybciej
- Chcesz wiedzieć, które zgłoszenia są ponownie otwierane przez klienta
- Chcesz połączyć dane pochodzące z OTRS z innym systemem wykorzystywanym w organizacji
Musisz poznać nasze rozwiązanie:
system ticketowy BIOne OTRS!
Serce BI OTRS – baza OLAP
Dane pochodzące z systemu OTRS, podlegają procesowi oczyszczenia, przetworzenia i załadowania do struktury i formatu optymalnego dla hurtowni danych. W kolejnym etapie są przenoszone do bazy OLAP, w której są łączone w logiczne struktury. Dzięki temu poszczególne elemetny – Agenci, Tickety, Artykuły, Kolejki są ze sobą powiązane i mogą być analizowane równocześnie na wielu płaszczyznach.
Dzięki bazie OLAP, możliwe jest nadawanie uprawnień użytkownikom do określonych wycinków danych, np. do pojedynczej Kolejki, czy jednego Klienta.