OTRS Business Intelligence
OTRS Business Intelligence jest świetnym uzupełnieniem systemu ticketowego.
Wierzymy w to, że nawet z najlepszego systemu można zawsze uzyskać znacznie więcej wiedzy, niż jest to możliwe przy standardowym podejściu.
Jeżeli:
- Liczysz czas wykorzystany na rozwiązanie zgłoszenia
- Chcesz szybko rozliczać zaraportowany czas zgłoszeń
- Chcesz raportować wykorzystany czas umowy serwisowej
- Chcesz wiedzieć, które zgłoszenia oczekują najdłużej na rozwiązanie
- Chcesz wiedzieć, który klient zgłasza najwięcej
- Chcesz wiedzieć, z którym produktem związanych jest najwięcej zgłoszeń, np. gwarancyjnych
- Chcesz wiedzieć, kto rozwiązuje problemy najszybciej
- Chcesz wiedzieć, które zgłoszenia są ponownie otwierane przez klienta
- Chcesz połączyć dane pochodzące z OTRS z innym systemem wykorzystywanym w organizacji
Musisz poznać nasze rozwiązanie!

Serce BI OTRS – baza OLAP
Dane pochodzące z systemu OTRS, podlegają procesowi oczyszczenia, przetworzenia i załadowania do struktury i formatu optymalnego dla hurtowni danych. W kolejnym etapie są przenoszone do bazy OLAP, w której są łączone w logiczne struktury. Dzięki temu poszczególne elemetny – Agenci, Tickety, Artykuły, Kolejki są ze sobą powiązane i mogą być analizowane równocześnie na wielu płaszczyznach. Dzięki bazie OLAP, możliwe jest nadawanie uprawnień użytkownikom do określonych wycinków danych, np. do pojedynczej Kolejki, czy jednego Klienta.
Excel i tabele przestawne
Najlepsze narzędzie do analizowania danych w tabelach i wykresach przestawnych. Pozwala na szybkie zagłębianie się i eksplorację wiedzy, która pochodzi z danych. Idealnie nadaje się jako narzędzie zarówno dla podstawowych, jak i zaawansowanych użytkowników. Często jest również wykorzystywane jako źródło danych dla dedykowanych raportów o zaawansowanej logice biznesowej.
Raporty i subskrypcja danych
Masz zaawansowane potrzeby raportowania, do których nie wystarczy Excel i tabele przestawne? Chcesz zautomatyzować proces wysyłki raportów do klientów? Chcesz automatycznie informować pracowników o zgłoszeniach, które wymagają podjęcia dalszych kroków? Chciałbyś mieć możliwość projektowania maili, które w przystępnej formie trafią do klienta? Chciałbyś własnymi siłami tworzyć dedykowane reporty, które byłyby wykorzystane w organizacji? Te oraz wiele innych potrzeb, zrealizujesz dzięki wykorzystaniu Microsoft Reporting Services!
Dashboardy zarządcze – interaktywne odkrywanie danych
Ostatnim elementem systemu BI dla OTRS, są dashboardy zarządcze, oparte o Microsoft Power BI. Dzięki nim, możliwe jest interaktywne analizowanie i zagłębianie się w danych. Jest to idealne narzędzie dla kadry zarządzającej, za pomocą którego w prosty sposób możliwa staje się praca na danych o wyższym stopniu uogólnienia. Jednakże pozwala ono na zejście do poziomu nawet pojedynczego rekordu – jeśli będzie taka potrzeba.
